Damclub Ons Genoegen in Wapenveld

Neem gerust een kijkje op de diverse pagina's of kom eens kijken tijdens een clubavond!

Wij houden onze clubavond op de maandagavond van 19.30 tot 24.00 uur in Gebouw "de Rots" aan de Kwartelweg 9 in Wapenveld.

N.a.v verschillende inloopdagen in MFA De Heerd in Heerde en in de Hof van Cramer in Wapenveld liggen daar nu ook damborden. Wie dus op een willekeurig moment zin heeft in dammen, kan ook daar terecht met meebrenging van een eigen tegenstander. Van harte welkom!

Nieuwsberichten staan onder Actueel en Archief. Veel lees- en kijkplezier gewenst!

***Voor een overzicht van de podb-agenda klik hier

Oh, en wist je dat we ook op Facebook zitten? Like onze pagina en je wordt pro-actief geïnformeerd als we weer nieuws en/of foto´s plaatsen.

Rienk van Marle wint Paddenbokaal in finale tegen Albert Lusink
Maandag 8 april is de finale van de Paddenbokaal gespeeld. Dit jaarlijkse 'bekertoernooi' heeft een gewilde beker, een beker met een pad er op.

Onderlinge competitie ronde 29
Maandag 8 april is ronde 29 gespeeld van de onderlinge competitie. Er waren weer veel mooie partijen, en ook de finale van de Paddenbokaal is gespeeld.

Gemiste kansen 4.05
Eindspelwinst gemist, een uitstapje naar de onderlinge competitie en een stand met 2 mogelijke combinaties naar dam.

Onderlinge competitie ronde 25
Maandag 18 maart is ronde 25 gespeeld van de onderlinge competitie.

Onderlinge competitie ronde 22
Maandag 19 februari is ronde 22 gespeeld van de onderlinge competitie.

Loting halve finale paddenbokaal 2024