Provinciale clubcompetitie 1e team

Na enkele dagen met griep en met de nodige paracetamollen in bed te hebben gelegen moest ik er toch weer uit want er moest gedamd worden.

Door Geurt Souman

Niet zomaar ff potje nee kampioenschap van PODB west stond op het spel en zo moest ik naar Kampen om mee te doen met OG Wapenveld. Met de wedstrijdleider Rienk afgesproken:  "Zet mij maar op bord 6. ff snel de boel eraf en weer naar huis bed in". Maar dat liep toch even iets anders want wie tref ik ik daar? Wim Dekker de damnestor van Kampen en deze was niet van plan mee te werken aan mijn voornemen snel thuis te zijn.

Daar hakken ook niet in mijn aard van spelen ligt werd het een spannende pot. Helaas miste ik nog een goede doorbraak naar dam wat er goed uitzag voor de winst. Daarna bleef onze partij gelijkwaardig en werd remise overeengekomen. Na het behaalde kampioenschap met ons team had ik de slaap weer snel te pakken. Nou nog even uitzieken.

Uw aller damvriend Geurt

Geplaatst op woensdag 14 februari 2018 door Maikel