PODB-CUP (Jeugd)

In een reeks van 8 partijen strijdt de jeugd in 4 leeftijdscategoriën om de PODB-cup. Om aan de PODB-cup deel te nemen, hoef je niet lid te zijn van een vereniging. Iedere wedstrijd vindt plaats bij een andere vereniging, van de in de provincie Overijssel aangesloten verenigingen met een jeugdafdeling. Per wedstrijddag zijn er steeds mooie bekers te winnen. Per wedstrijd die je speelt krijg je punten. Op de laatste dag worden alle punten opgeteld en mag per leeftijdscategorie 1 persoon zich winnaar noemen van de PODB-CUP van dat seizoen!

Wie belangstelling hiervoor heeft kan zich t.z.t. hiervoor aanmelden bij Maikel van den Esker. Voor actuele data en plaatsen kijk in de agenda of op de website van de PODB --> www.podb.nl