Wederom een beker bij de Pupillen

De 3e ronde van de PODB werd zaterdag 16 januari gespeeld. Gastgevende club was DEZ/NGKZ uit Hattemerbroek. Namens Ons Genoegen waren 3 jeugdleden afgereisd naar Wezep om mee te dingen naar de prijzen bij de Pupillen: Kelvin Bakker, Anne-Wil Kamphuis en welp Vincent Houtjes.

Dankzij de resultaten van de vorige ronde moest Kelvin ditmaal aanschuiven in Poule A, waar de zwaarste partijen werden gespeeld. Helaas kwam Kelvin, die nog maar een klein jaar voor de vereniging damt, hiervoor wat adem tekort.

Anne-Wil mocht aan de tafel van Poule D aanschuiven en wist daar 7 punten te behalen. Helaas bleek dat te weinig voor een beker.

In Poule B wist Vincent Houtjes zich meer dan goed staande te houden. Met 10 punten, slechts 1 punt achter de nummer 1 stond hij gedeeld tweede met 2 andere jongens. Gekeken naar onderling resultaat werd Vincent daardoor 3e in zijn Poule. Voor de benjamin van de club een prima resultaat!!

Geplaatst op zaterdag 16 januari 2010 door cor