Wederom succes voor jeugd Ons Genoegen

Nadat Michel Stempher en Vincent Houtjes in januari hun titel ?damkampioen van Overijssel? prolongeerden, wisten beide spelers van Ons Genoegen uit Wapenveld ditzelfde ?trucje? te herhalen voor het sneldammen.Wederom succes voor jeugd Ons Genoegen

Ze mogen zich wederom een jaar lang ook ?sneldamkampioen van Overijssel? noemen. Michel, tweedejaars Junior, begon zwak met enkele remises. Toch wist hij voldoende overtuiging in zijn spel te leggen om de nodige winstpunten binnen te halen. Met 5 punten voorsprong op de nummer 2, was hij een terechte winnaar.

Nog veel overtuigender was de winst voor Vincent Houtjes, die niet ??n puntje uit handen gaf. Met 20 punten uit 10 wedstrijden, bleef hij 7 punten voor op de nummer 2.

Beide spelers plaatsten zich hiermee voor de finale NK sneldammen die op zaterdag 12 juni gehouden zal worden.

Kelvin Bakker, uitkomende bij de Pupillen wist in het moeilijke deelnemersveld toch de nodige punten te scoren. Hij werd uiteindelijk 14e. Hoewel hij nog niet zo lang lid is van de damclub, laat hij een gestage groei zien en een mooie spelontwikkeling. Dat biedt zeker voor de toekomst ook nog mooie beker-perspectieven!

Wederom succes voor jeugd Ons GenoegenWederom succes voor jeugd Ons GenoegenWederom succes voor jeugd Ons GenoegenWederom succes voor jeugd Ons Genoegen

Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 door cor