Zomertoernooi gaat weer van start

Volgens goede traditie zal damclub Ons Genoegen ook dit jaar weer het zomertoernooi organiseren. Het is een open toernooi, waarbij iedereen die dammen leuk vindt van harte welkom is om deel te nemen.

Jong en oud, clubleden en thuisdammers zullen het tegen elkaar opnemen op in totaal 7 maandagavonden en 1 dinsdagavond (ipv 2e pinksterdag) in gebouw ?de Rots? in Wapenveld. Op maandag 10 mei zal het toernooi worden gestart. De eerste ronde begint steeds om 20:00 uur, de tweede om 20:45 en de laatste om 21:30 uur. De deelnemers worden op speelsterkte ingedeeld, hetgeen voor de speeltijd bepalend is en voor het eindklassement. Per klasse zijn er 2 prijzen te winnen. Leuke bijkomstigheid van dit toernooi is dat de resultaten van 7 avonden gelden. Dus zit er een slechte avond tussen, dan kan deze uit het resultaat worden geschrapt.

U kunt zich opgeven bij Maikel van den Esker, tel: 06-12339800 of 038-8795470, of per e-mail: mai_maikel@hotmail.com. Als u meer informatie wilt, dan kunt u de flyer met de regels downloaden klik hier

Geplaatst op woensdag 5 mei 2010 door cor