Michel Stempher in actie tijdens N.K. Junioren 2009

Michel Stempher speelt van 9 juli tot en met 17 juli 2009 mee aan de finale N.K. Junioren 2009.

Op dit moment heeft Michel na 10 ronden 8 punten weten te scoren.
De eerste ronde haalde hij ter nauwernood een plusremise tegen Harmjan Lammers.
De tweede ronde wist hij te winnen van Richard Bos.
In de derde ronde werd het nooit echt een wedstrijd en werd het remise tegen Thijs Gerritsen.
De vierde ronde speelde Michel tegen Pieter Steijlen, helaas miste hij in het eindspel de remise en verloor daardoor.
De 5de ronde speelde hij tegen Jan van Dijk en dit werd een minremise.
In de 6de ronde speelde Michel tegen Matthias de Kruijf en hij leek lang goed te staan maar dat draaide toch heel anders en hij verloor.
De 7de ronde was Nick Hoving zijn tegenstander, de laatste 2 wedstrijden eindigden puntloos voor Michel tegen Nick dus voorzichtigheid troef? In iedergeval wist Michel remise te halen en het leek lang nog een plusremise te worden.
In de 8ste ronde was Frerik Andriessen de tegenstander en ook dit werd remise alleen dan wel een minnetje.
De 9de ronde was Casper Remeijer de tegenstander en Michel ging vol voor de winst en leek die ook te halen toch ontsnapte Casper en werd het een plusremise voor Michel.
De voorlaatste ronde tegen Zainal Palmans moest Michel zijn meerdere erkennen in Zainal. Hij speelde ook niet erg best zei hij over deze partij.
De laatste ronde staat morgen op het programma dan heeft Michel met de Huidige en nieuwe kampioen bij de junioren in Roel Boomstra een leuke tegenstander om vrijuit te spelen en te vechten voor elke kans!

Geplaatst op zaterdag 11 juli 2009 door Erik