Drukke avond bij Eye-T Webdesign/Ons Genoegen

De speelzaal van damclub ?Ons Genoegen? was behoorlijk druk bezet. Het tweede was gastheer in een onderonsje tegen SSS Kampen 2. Daarnaast werden wedstrijden afgewerkt voor de Paddenbokaal en er werd gestreden in de Onderlinge Competitie.

Voor de onderlinge moest koploper Michel Stempher remise toestaan aan Hans Striker. Hierdoor kon Maikel van den Esker weer iets dichterbij komen door te winnen van Willem Olthuis.
De jongste deelnemer, Vincent Houtjes, kwam voor het eerst in actie en begon met een overwinning.

Uitslagen ronde 7

K. Olthuis V. Houtjes0-2
J. StegemanD. van Doesburg1-1
M. van den EskerG.W. Olthuis2-0
M. StempherH. Striker1-1

Daarnaast werd er ook gestreden voor de Paddenbokaal. Hierbij deden zich geen verassingen voor, want ondanks hun handicap in tijd wisten alle hoger geplaatste spelers hun partij te winnen.

Paddenbokaal

A. van der ScheerE. Houtjes2-0