Maximale winst voor Eye-T webdesign/Ons Genoegen

Het eerste team van damclub Eye-T webdesign/Ons Genoegen had maandagavond de primeur van het spelen in de nieuwe sponsorshirts. In Wapenveld waren de dammers uit StJansklooster de tegenstanders.
Maximale winst voor Eye-T webdesign/Ons Genoegen

De thuisclub kwam op voorsprong dankzij een winstpartij van Jaap Stegeman. Albert Lusink deed zijn tegenstander een dam kado, maar dit bleek een weldoordachte actie, want een zet later werd deze al weer van het bord geslagen met een dam voor de Wapenvelder tot gevolg.
Ook Geurt Souman had een dam tegen, maar zijn tegenstander had hier zoveel materiaal in ge?nvesteerd dat de prijs uiteindelijk te hoog bleek. Bij Henk van Renselaar ging in tijdnood van alles verkeerd, maar hij won wel. Een schijfje winst was voor Maikel van den Esker genoeg om de partij naar zich toe te trekken.
Hans Striker kreeg een eindspel op het bord, dat ondanks zijn voorsprong nog lastig genoeg was. Hij wist de weg naar winst te vinden en daarmee kwam de maximale eindstand van 12-0 op het scorebord.

Eye-T Webdesign/OGStJansklooster12-0
1A. Lusink- L. Voerman2-0