Winst voor Eye-T webdesign/Ons genoegen zonder een schijf te verzetten

Voor de landelijke competitie heeft damclub Eye-T webdesign/Ons genoegen een wel heel gemakkelijke overwinning behaald.

Tegenstander Witte van Moort 3 uit Westerhaar belde de avond voor de wedstrijd op met de mededeling dat ze onvoldoende spelers hadden en verzochten de wedstrijd uit te stellen. Aangezien uitstel volgens de reglementen niet mogelijk is, althans niet om deze reden en omdat de tijd om dit te regelen wel erg kort was, werd op dit verzoek niet ingegaan.

Op het tijdstip dat de wedstrijd had moeten beginnen was er inderdaad, zoals men al had laten weten, geen spoor van de tegenstanders te bekennen. En na het reglementair voorgeschreven uur wachten mochten de Wapenvelders een 20-0 overwinning bijschrijven.

Weliswaar een heel gemakkelijke overwinning, maar toch ook wel erg onbevredigend.

Geplaatst op zaterdag 31 oktober 2009 door cor